Dec 12, 2013

Teater Bahayanya Wanita - Part I



Alhamdulillah, tiket dh dapt... takut gak kalo xdpt sbb sy hanya ada time yg terhad jer utk layan teater nih..
Dan, yg paling penting dpt permission dr mr Hubby sbb sy pegi ngan BFF ku.. juz 2 of us :)

ada member ckp, rs rugi beli tiket mahal2... or mungkin dia xminat kan..
sy ada reason nape sy beli:
1. nk lepaskn tension slps hari2 terperap kt umah layan ank2, bkn mengungkit tp sometime we need our free time jugak kan...
2. sbb minat sgt dgn artis yg terlibat dlm teater ni..
3. ni 1st time sy tgk teater... hahaha, percaya x? mmg btl... xtipu!!

Nnt sy update pic2 masa g teater ni ye... ada lg 1minggu nk pegi  

No comments:

Post a Comment